Tkaniny i dodatki do szycia

Witajcie na blogu Galerii Dekodom. Mam na imię Beata, przyjaciele mówią do mnie Bea. Chętnie podzielę się z Wami pomysłami, w jaki sposób niewielkim nakładem finansowym można upiększyć nasze domy i mieszkania. W Galerii Dekodom ( dekodom.pl ) zajmuję się projektowaniem i digitalizacją haftów, przygotowuję prototypy kolekcji oraz fotografuję nasze dekoracje. Mamy nadzieję, że wizyty u nas będą Waszą inspiracją w dekoracji Waszych domów.


Na początek gromadzimy tkaniny i wszystkie przydatne do szycia dodatki. Najlepiej posegregować je kolorami lub deseniami, ja, jako że kolor stoi u mnie na pierwszym miejscu, składam je kolorami. Pamiętajcie, że tkanina bawełniana ma określoną kurczliwość. Dobrze jest przed użyciem je zdekatyzować, tzn. wyprać, aby się wykurczyły, nie będzie wtedy niespodzianek, kiedy wypierzemy gotowy uszyty wyrób.




Komentarze

  1. śliczne tkaniny
    Uwielbiam wszelakie kraty, kratki, krateczki
    Gdzie można kupić takie śliczne zielone krateczki??
    pozdrawiam Sylvia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie, w Polsce, z kratką tragedia( nie potrafię zrozumieć dlaczego). Ostatnio kupowałam w hurtowni Kameleon ( wyguglaj sobie), mają w detalicznej sprzedaży bardzo dużo kolorów drobnej kratki, ale jest droga - 20zł/mb. Pozostaje pilnować na Allegro, czasami coś można dostać, no i Tęczowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale zbiory. Mam nadzieje, ze slowa w mottcie Twojego sklepu sie urzeczywistnia co do tych tkanin i po przystepnej cenie bedzie mozna je na metry kupowac. Poki co mysle o zamowieniu swiatecznego zestawu lambrekin i zazdroski. zakochalam sie w nim tylko jeszcze musze meza przekonac ze to niezbedny zakup do naszej kuchni. A czy material na to byl w Polsce kupowany?Pewnie nie ale na wszelki wypadek pytam bo w czerwonej krateczce jestem zakochana po uszy.Pozdrawiam i przepraszam ze informacji o jesiennym candy nie moge dodac u siebie na blogu ale posul mi sie komputer a na telefonie nie wiem czy da sie zdjecia dodawac.Pozdrawiam serdecznie-Iza

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty