Dzwonek do roweru - jak ozdobić?

dzwonek do roweru róże

Mój rower ( i ja) z niecierpliwością czekamy na pierwszą przejażdżkę. Ubiegłej wiosny postanowiłam go troszeczkę spersonalizować, czyli

wymienić wkład do koszyka wiklinowego
ozdobić dzwonek rowerowy

Dziś pokażę Wam, w jaki sposób ozdobiłam dzwonek. Kupiłam biały dzwonek, wybaczcie, nie pamiętam nazwy sklepu(: i wybrałam bawełnianą tkaninę z drobnym wzorem w różyczki zakupioną w Drecotton :

dzwonek do roweru róże

Wycięłam motyw, używając Mod Podge ( jest to uniwersalny preparat 3 w 1 do decoupage' u - podkład, klej i lakier w jednym ) przykleiłam śliczne różyczki na dzwonek:

Mod Podge

decoupage Mod Podge

decoupage Mod Podge

Pozostawiłam do wyschnięcia, mój M. przykręcił dzwonek do roweru - gotowe! Teraz cieszę się pięknym dzwonkiem, jakiego nie ma nikt :) Trochę obawiałam się, czy majstrowanie przy dzwonku nie będzie miało wpływy na dźwięk, ale nie. Chociaż rzadko go używam, jak potrzeba to dzwoni tak jak oryginalny:). 
Mam nadzieję, że zainspirowałam chociaż jedną osobę do ozdobienia swojego dzwonka - będzie mi miło, jeżeli pozostawisz komentarz z linkiem do swojego dzwonka.

dzwonek do roweru DIY róże

Pozdrawiam, marcowo,



Zapraszam na kolejny tutorial 

 jak uszyć pokrowiec na siodełko

Komentarze

Popularne posty