środa, 17 lipca 2013

Dekoracja stołu na lato cz. I - chabry.

Przez łąki przez pola pędzi fasola? Nie, to nie fasola, to Bea w poszukiwaniu chabrów, które zdążyły PRAWIE przekwitnąć  - niestety czas nie czeka, a ja w tym roku jestem spóźniona ze wszystkim o dwa miesiące...Ale udało się, co prawda był to ostatni gwizdek, żeby zrealizować jedno z tegorocznych założeń powiększenia naszej kolekcji "Kwiaty polskie" o dekoracje z haftem z chabrami, więc rozumiecie, że chabry były niezbędne do zaprojektowania haftu, a przy okazji pstryknięciu kilka fotek:) Efekt? Ja jestem zadowolona:) A Wy zobaczcie sami:


   






 





i oto one, w całej krasie:



wyhaftowane cieniowaną modrą nitką, zdobią użyte do zdjęć 
obrus

dostępne od dziś w 


reszta dekoracji z chabrami w planach do realizacji:)


pomyślałam, że ten wpis rozpocznie cykl moich postów o dekoracji stołu na różne okazje i różne pory roku, bo bardzo lubię ten temat, więc będę się dzielić z Wami moimi pomysłami - może ktoś skorzysta:)
Pozdrawiam Was słonecznie z warmińskich pól i łąk:)
Bea