czwartek, 11 kwietnia 2013

Miętowe inspiracje

Słowo droższe od pieniądza...szkoda, że nie wszyscy do tego w dzisiejszych czasach się stosują (:
padam na tzw. pysk, ale obiecałam , więc oto mój typ na najbliższy sezon.
Jak wspomniałam w ostatnim poście, robiłam projekt indywidualny na dekorację okna dla naszego Klienta. 
I wtedy mnie olśniło:)
Te róże, wyhaftowane na bawełnie w miętowe paseczki....ojej, przecież to nic, jak ukochana przeze mnie, na którą zbieram złotówki,  kolekcja Green Gate:





ale porcelana to jedno, a inne dekoracje???
już dawno czekały na swój moment zakupione miętowe paseczki, kropeczki, i cała reszta od miłej Pani Sylwii z

drecotton

tak więc do kompletu stworzyłam



są tak piękne, że nie mogłam się oprzeć, żeby się z Wami nie podzielić, bo wiem, że kochacie Green Gate:)
Dlatego miętowe dekoracje w tym stylu będzie można je kupić w Galerii Dekodom



ad jutra, bo zdjęć napstrykałam tyle, że  ciężko było mi coś wybrać, żeby Wam pokazać, bo są tak wdzięczne do fotografowania, że ojej:)

























































Nie wiem, czy mówię jak Czesław, ale naprawdę jestem już zmęczona - i  jeszcze chleb mi się piecze, więc uciekam:) buziaki,
Bea