CZY MISIOM POLARNYM JEST ZIMNO?

Nie wszyscy kochamy zimę, ale chyba misie polarne cieszą się powszechną sympatią:) Zawsze zimą, jak jest tak zimno, że policzki po spacerze wyglądają jak wymalowane wściekle różowym pudrem, przypomina mi się ta sama anegdota:
Przez biegun północny idzie rodzina niedźwiadków polarnych: mama miś, tata miś, dookoła nich biega synek miś. Mały miś podbiega do mamy i pyta: "mamusiu, może ja jestem misiem koalą?" Mama odpowiada: "nie, syneczku, jesteś misiem polarnym". Synek miś za chwilkę pyta:" mamusiu, a może ja jestem misiem pandą?" Mama cierpliwie odpowiada"nie, syneczku, jesteś misiem polarnym". Synek miś robi smutną minę " skoro nie jestem misiem koalą, ani misiem pandą, to dlaczego jest mi tak strasznie zimno???"
A od dziś misiom polarnym nie będzie zimno, bo zamieszkają w ciepłych domkach naszych Klientów, a raczej ich milusińskich:




Bo przecież wystrój dziecięcego pokoju zimą bez misia polarnego ( jakaś reklama była w TV?) i bez padającego śniegu to nie halo:) PODOBAJĄ SIĘ WAM???

Na zazdrostce, pojemniku na książeczki (o misiach, rzecz jasna), poduszce i organizerze aplikacja z misiem polarnym, i pompony:



a jak się robi aplikacje, pokażę już w następnym poście:)
Pozdrawiam Was bardzo zimowo i mroźnie, kocham taką pogodę:)Życzę Wam wspaniałego weekendu, spacerów, sanek, łyżew, póki śniegu pod dostatkiem:)
Bea

Komentarze

  1. Bardzo ładne wyroby :) Taki zestaw na pewno pięknie zdobi pokój.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziaki, pompony też uwielbiam. Świetnie wyglądają z grochami :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne:) Lubie proste formy, kolor niebieski, fajny motyw misia i opowieść o misiowej rodzince:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pięknie super opowieść :) , super wyroby naprawdę bardzo mi się podobają :) .

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny materiał!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne!!!Gdybym miała chłopca, to już bym taki komplecik chciała dla niego!Boski!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty