Jak zrobić chwosty?

Ostatni etap przygotowania ozdób do udekorowania koszyka - chwosty:

Jak zrobić chwosty?

Jak zrobić chwosty?


Potrzebujesz:


  • Mulina, różne kolory
  • nożyczki

Zaczynamy:)

Zdejmij z muliny delikatnie papierki, postaraj się nie uszkodzić oryginalnego nawinięcia. Jeden koniec muliny przełóż przez coś w miarę stabilnego - ja użyłam znów mojego pomocnika do robienia kokardek:


innym kolorem włóczki lub muliny zwiąż  koniec muliny:


owiń kilka razy:


igłą przeciągnij przez nawinięcie:


taka samo zrób z drugim końcem:


W zależności od długości, jaką chcesz uzyskać przetnij mulinę na pół lub w nierównej odległości:


Gotowe:)


Moje chwosty z muliny posłużyły mi do ozdobienia torby w stylu boho:

Boho

Muszę przyznać, że w połączeniu z pomponami ( jak zrobić pompony znajdziesz tu - klik) wyglądają imponująco:)

Pozdrawiam Was serdecznie w ten upalny sierpniowy poranek,




Komentarze

Popularne posty