Jak uszyć espadryle - tutorial

Jak uszyć espadryle

Espadryle to moje ulubione buty na wakacje. Niestety rzadko występują w kolorach, jakie mi odpowiadają, tak więc pozostaje, jak zwykle - uszycie sobie swoich własnych, które będą pasowały do ubrań i torby. Dziś tutorial,

JAK USZYĆ ESPADRYLE

używając jako bazy najtańsze, kupione w sieci espadryle na koturnie. 
Zainteresowana ? No to zaczynamy!!!

Zakupione przeze mnie espadryle były naprawdę...tanie i bardzo lichej jakości:

Jak uszyć espadryle

Bez bólu je rozprułam:

Jak uszyć espadryle

Jak uszyć espadryle


Odrysowałam przednią część na nowej tkaninie ( wierzchnia część + podszewka dla lewej stopy i tak samo dla prawej):

Jak uszyć espadryle

tak samo postępujemy z piętką - ja wybrałam opcję zakrytej pięty i mocowanie, przez które przeciągnę tasiemkę, aby zawiązać espadryle na kostce:

Jak uszyć espadryle

Zszywamy wszystkie części z podszewką - jako podszewki użyłam lnu - składamy materiały prawymi stronami do siebie, zszywamy pozostawiając otwór na wywinięcie, wywracamy na prawą stronę, zszywając otwór "niewidzialnym"ściegiem.

Następnie należy odrysować podeszwę z dużym zapasem:

Jak uszyć espadryle

Jak uszyć espadryle

i zszyć:

Jak uszyć espadryle

do gotowej podeszwy doszywamy przód i tył espadryli:

Jak uszyć espadryle

Jak uszyć espadryle

Jak uszyć espadryle

Jak uszyć espadryle

Jak uszyć espadryle

powstaje nam coś w rodzaju kapcia bez podeszwy:

Jak uszyć espadryle

Klejem tapicerskim doklejamy naszego "kapcia" do podeszwy na koturnie:

Jak uszyć espadryle

Jak uszyć espadryle

ozdabiamy ściegiem dzierganym ( opcjonalnie)

wkładamy przez tunel taśmę do zawiązywania:

Jak uszyć espadryle

i gotowe:) możemy oczekiwać gorących letnich dni:)

Sprawdź również, jak uszyć espadryle takie jak te:

Jak uszyć espadryle

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty