Dziadek do orzechów

Ostatni tydzień przed Świętami to czas, który przeznaczam wyłącznie dla mojej rodziny. Chętnie w tym okresie wracam do książek z czasów dzieciństwa, a im jestem starsza, z tym większą nostalgią przypominam sobie leżenie na podłodze i czytanie bajek, które miały wielki wpływ na ukształtowanie mojej osobowości.
Jedną z nich,

Dziadek do orzechów


znów wzięłam na warsztat, bo spacerując po moim starym mieście spotkałam takiego przystojniaka:


Tej bajki Hoffmana możecie słuchać online w serwisie
https://wolnelektury.pl/katalog/lektura/hoffmann-dziadek-do-orzechow/
można ją również na tej stronie przeczytać lub pobrać.

Z dziadkiem do orzechów bardzo mi na Boże Narodzenie po drodze, a dla Was inspiracje z nim związane:













A dla Was zostawiam 

darmowy wzór haftu krzyżykowego 

dziadek do orzechów 

który idealnie będzie się nadawał do wykonania zakładki do książki:)

dziadek do orzechow haft krzyzykowy nutcracker cross stitch

wzór haftu w pdf do pobrania TU

Mam nadzieję, że nie dajecie się zwariować przedświątecznej gorączce i znajdujecie czas dla siebie i Waszych rodzin:)

Pozdrawiam,


Komentarze

Popularne posty