Notes z łapaczem snów i darmowe kolorowanki.

notes z łapaczem snów




Bardzo mnie cieszy panująca moda na indiańskie dekoracje, symbole i ozdoby, ponieważ od dziecka darzę wielkim sentymentem kulturę Indian. Chyba domyślacie się, jaki był mój najukochańszy film obejrzany wiele razy, a który nigdy się nie znudził? Na moim oknie od kilkunastu lat wisi oryginalny łapacz snów, który otrzymałam od mojej przyjaciółki stewardessy odwiedzającej najdalsze zakątki świata. Przygotowując ten post odnalazłam w moim zeszycie z wierszami zapisywanymi od czasów liceum piękną pieśń Indian plemienia Keres, którą się z Wami również chciałam podzielić:


W tym roku nareszcie znalazłam czas, żeby na urodziny mojej siostrzenicy uszyć i podarować jej notes z wyhaftowanym łapaczem snów:



Notes, a w zasadzie okładkę na notes uszyłam z zamszopodobnej tkaniny, wyhaftowany na nim łapacz snów zatrzyma tylko dobre sny:) Śliczna zakładka w formie splecionych w warkoczyk rzemyków ozdobiona koralikami pomoże zaznaczyć ważne miejsce w notesie, a piórka są przysłowiową "wisienką na torcie", jak i długopis również ozdobiony koralikami, rzemykami i piórkami. 
Ponieważ jak zwykle zrobiłam dwie sztuki, jeden wrzucam do sklepu:



A dla tych z was, którym podobają się łapacze snów zostawiam w prezencie 

grafikę z łapaczem snów 


można ją sobie wydrukować i powiesić na ścianie lub użyć jej do wykonania kartki urodzinowej:



A dla tych z Was, którzy lubią kolorowanki zostawiam prezent:

kolorowanka łapacz snów


darmowa kolorowanka łapacz snów


Pozdrawiam Was  w ten pochmurny jesienny dzień, z nadzieją na to, że nareszcie przestanie lać(:



Komentarze

Popularne posty