Craft hity 2012




W tym roku zrealizowałam wszystkie swoje zakupowe zachciewajki - trochę to trwało, bo zabawki te nie były, jak dla mnie, zbyt tanie, ale potraktowałam te zakupy jako inwestycję, bo są rzeczy, które po prostu - musisz mieć. Absolutnym hitem tego roku jest dla mnie:

CROP - A - DILE



czyli zestaw do nitowania, którym można zrobić dziurki i zanitować je, co dla mnie oznacza koniec walki z młotkiem i obawą, czy dobrze wyceluję(: Dziurkuje na wielu materiałach - na tkaninie, cienkiej płycie pilśniowej, cienkim metalu, plastiku, oczywiście papierze i kartonie. Rewelacja. Wadą jest ograniczenie odległości  dziurkowania i niestety cena. Ale i tak uważam, że było warto. A oto do czego mi się przydaje takie urządzenie:

to pudełko na tasiemki już znacie:



 gotowe pudełka kupione w Tchibo, wydziurkowanie i zanitowane za pomocą Crop - A - Dile zmieniły przeznaczenie - teraz są pudełkami na tasiemki:








Moje odkrycie numer 2 tego roku, tu nie będę oryginalna, to taśmy samoprzylepne dekoracyjne. Pokazujecie u siebie na blogach super pomysły, jak je wykorzystać, a ja wykorzystałam je min. tak:









czyli pooklejałam teelichty, żeby jesienią w domu było wesoło i kolorowo, a nie szaroburo i smutno:) Nie oklejałam szklanych osłonek, tylko same świeczki, bo osłonki przecież trzeba czasami wrzucić do zmywarki:) Na zdjęciach widzicie latarenki.

A jak samemu zrobić latarenkę? Proszę bardzo:
Potrzebujemy :
  •  naczynie/pojemnik z kołnierzem, w ostateczności może być słoik
  • kawałek drucika
  • kawałek sznurka lub tasiemki

Drut wyginamy w pałąk, końce zaginamy za pomocą kombinerek. Ściśle zawiązujemy pod kołnierzem tasiemkę lub sznurek ozdobny:









Zaczepiamy drucik o tasiemkę:


  i gotowe:)

O latarenkach pisała również Asia w swoim 



Z  oklejaniem teelichtów się wiąże mój trzeci i czwarty hit zakupowy i pomysł Ateny, czyli

 taśmy dwustronnie klejące 
nożyczki w ząbki

o których zawsze marzyłam, a które przygarnęłam dopiero w tym roku. Taśmy samoprzylepne nie zawsze występują w takiej ilości kolorów i wzorów, jaka jest potrzebna do jakiegoś projektu, poza tym jest cienka. Czyli jeżeli potrzebujemy okleić większą powierzchnię, ratujemy się taśmą dwustronnie klejącą. Uwaga - jeżeli będziecie próbować - taśmy samoprzylepne można łatwo przykleić i odkleić, taśmy dwustronnie klejącej już niekoniecznie(: 


Po świąteczne taśmy samoprzylepne: 







zapraszam do Galerii Dekodom

I mój ostatni hit tego roku, jestem w nich po prostu ZA-KO-CHA-NA:

Dziurkacze dekoracyjne:

zgromadziłam całą kolekcję, tak trochę z myślą o Świętach:



I kilka pomysłów, jak ja je wykorzystuję:


pudełka świąteczne na przydasie, tasiemki, koraliki:
do ozdobienia użyłam dziurkaczy ( dziurkowałam na papierze czerwonym samoprzylepnym), taśmy samoprzylepnej w serduszka i taśmy dwustronnej samoprzylepnej, do której wcześniej przykleiłam tkaninę w paski czerwone i wycięłam ząbkowanymi nożyczkami paseczek do ozdoby:


 

girlandy świąteczne:







naklejki na prezenty świąteczne:









I to na tyle:)
Będzie mi miło, jeżeli zostawicie komentarz, jakie są Wasze  craftowe hity tego roku!

A już za tydzień zapraszam na JESIENNE CANDY:)
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie,
Bea

Komentarze

  1. Umarłam!! Pierwsze wejście na blog i już wiem,że Cię kocham :) będę polecała gdzie tylko się da!! Pzdr Kraków

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, wow !!!
    piękne te Twoje lampioniki ... takie słodziaki prawdziwe :)
    pudełeczka ... miodzio ! a tasiemki Twoje ... i ja je pokochałam !
    Jeśli o zachciewajki chodzi, no te zakupowe, to i ja w tym roku zaszalałam ... choć niestety nie wszystkie zakupowe szaleństwa zrealizowałam !
    Ale najważniejsze, ze kupiłam sobie moja ukochaną maszynkę Sizzix Big Shot ! Wykrojniki po malusiu kompletuję ...

    ... pedzę dalej ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty