sobota, 22 października 2011

KAPTURKI NA SŁOICZKI

Lubię jesień za wspomnienia. Za jesienny park w Greenwich, po którym oprowadzałam moich wycieczkowiczów, za "Kasztany" Edyty Górniak, za randki na mostku zielonym; za mgiełki, jakie codziennie oglądaliśmy przez okno w naszym domu; za zapach ognisk; za wrzosy.
Dziś lubię jesień za grzybki i za konfitury z dzikiej róży, i za to, że pozwala nam trochę zwolnić tempo, jakie mamy przez okrągły rok. Ale najbardziej lubię jesień za to, że jest krótka, a po niej jest ZIMA, a zima to Boże Narodzenie i mój najlepszy w życiu świąteczny prezent: mój M.:)


-





jest to DARMOWY WZÓR haftu krzyżykowego zaprojektowany przeze mnie, jaki będzie się znajdował na dekoracjach z kolekcji "Christmas time"




Mam nadzieję, że jeżeli go wykorzystacie w jakimkolwiek projekcie, pochwalicie się:)
A tymczasem pozdrawiam Was bardzo serdecznie, życząc jak najwięcej słońca tej jesieni.

Bea,
Galeria Dekodom

Dopisuję po kilku dniach - jest mi bardzo miło za Wasze komentarze, myślałam, że to widać - jeżeli nie, tym bardziej się cieszę - te cacka nie zostały wyhaftowane ludzką ręką - jest to oczywiście haft komputerowy, maszyną:), kilka przemyśleń na ten temat zamieszczę w następnych postach.