Do domu na Święta....garbusem:)

Mój zeszłoroczny wzór haftu krzyżykowego - VW Garbus wiozący na dachu choinkę - doczekał się nareszcie realizacji.  Umieściłam go w tym roku na szarych poszewkach. Jedna w białe groszki, druga w gwiazdki, czyli szarość w dalszym ciągu na topie. Garbusek na poszewce w gwiazdki zamknęłam w "szklanej" kuli śnieżnej, bo bardzo bym była szczęśliwa, gdyby ktoś podarował mi na gwiazdkę kulę śnieżną, o której marzę....Może Gwiazdor przeczyta ten wpis? Może uzna, że byłam grzeczna? Zobaczymy:)

 VW Garbus
Dwa garbusy czekają na swoich właścicieli w Galerii Dekodom, a jeżeli ktoś chciałby sobie wyhaftować takiego świątecznego garbuska sam, wzór haftu można pobrać (do własnego użytku)  w PDF 


albo zapisać zdjęcie poniżej: 



Bezpiecznych podróży i szczęśliwego dotarcia do celu:) ,





Komentarze

Popularne posty