Jak ozdobić rower?

Kiedy do salonu wjechał mój prezent urodzinowy, aż westchnęłam z zachwytu. "Pan hrabia" to pierwsza myśl, jaka mi przyszła do głowy. Zobaczcie sami:

 Goetze Blueberry


Postanowiłam go troszkę spersonalizować, czyli:
wymienić wkład do koszyka wiklinowego

Pan Hrabia trochę zniewieściał po tych czynnościach i prezentuje się bardziej jak hrabina, ale dzięki przepięknym tkaninom w róże zakupionym w drecotton.pl prezentuje się naprawdę cudnie. Pogoda niestety długo nie pozwalała na to, żeby wyprowadzić hrabiego na dwór, co pozwoliło mi na uszycie dodatków na rower, dopiero w pierwszy dzień majówki zapoznałam go z okolicą:)

rower dekoracje

Bilans mojej pierwszej przejażdżki był ujemny - zgubiłam pokrowiec na siodełko i denerwowała mnie latająca falbanka od wkładu do koszyka, w związku z czym jestem zmuszona jeszcze raz je uszyć. Za to wentyle, które zrobiłam ze sztucznych kwiatków i dzwonek, który ozdobiłam spisały się na 5, w związku z czym w następnym poście napiszę o tym, jak zrobić 

dekoracyjne wentyle do roweru


dekoracyjne wentyle do roeru


Mam nadzieję, że odpoczęliście w te wolne dni a ja z utęsknieniem czekam na słonko i temperatury wyższe niż 10 stopni (:
Pozdrawiam wszystkich majowo,


Komentarze

Popularne posty