Jak zapakować prezent

Jak zapakować prezent?

Witajcie kochani,
szczęśliwie udało nam się zrealizować plan, czyli wysłać wszystkie sklepowe zamówienia na czas, co oznacza, że mogę chwilkę w ostatnim tygodniu przed Świętami poświęcić blogowemu światu i Wam:)
Należę do osób, którym chyba większą radość daje obdarowywanie niż bycie obdarowanym i zawsze staram się bardzo rozważnie wybierać prezenty dla moich bliskich. Wiadomo, że zawsze najlepszym podarkiem przez cały rok jest miłość, jaką okazujemy tym, których kochamy i gotowość niesienia pomocy w każdej zaistniałej sytuacji. Ale na Święta Bożego Narodzenia dodatkowo staramy się obdarować ich upominkami. Osobiście staram się nie zostawiać zakupów świątecznych na ostatnią chwilę, ale na ostatnią chwilę zostawiam to, co kocham, czyli PAKOWANIE:)


W tym roku postawiłam znów na czerwone:), używając jednokolorowego papieru do zapakowania i ozdabiając pudełeczka tym co mi wpadło w ręce, czyli

serwetkami ażurowymi
kokardkami
scrapkami z dziurkaczy 
wyciętymi motywami z papierów dekoracyjnych i gazet. 

Jak już się zabrałam za papierzyska, przy okazji powstały przepiękne tagi, których zdjęcia zamieszczam, bo być może zainspirują kogoś do wykonania własnych:



Kiedy planowałam ich wykonanie, bardzo brakowało mi białego papieru w kropeczki, który mogłabym zakupić w scrapowych sklepach, więc musiałam je sobie zrobić sama - jeżeli też macie taki problem, zostawiam Wam w prezencie wysokiej rozdzielczości papiery A4 do wydrukowania na swojej drukarce lub jak ja - idę do porządnego punktu ksero, gdzie miły Pan wita mnie słowami "co, znów drukujemy kropeczki?" i za grosze na pięknym kartonie drukuje mi zapisane na pendrive'ie arkusze. 
Pliki do pobrania znajdziecie poniżej, kliknijcie na link do plików w formacie PDF,  zrobiłam na wszelki wypadek kilka kolorów.




Ale to nie wszystko. Jak już siadłam to zaprojektowałam naklejki:







których też i Wy możecie użyć do udekorowania świątecznego prezentu lub kartki świątecznej. Są tak zaprojektowane, aby naklejane jedna na drugą dawały fajny efekt 3D. Jak to wygląda, możecie zobaczyć na przykładzie wykonanego  przeze mnie pudełka na zapałki

pudełko na zapałki świąteczne scrapbooking
zapałki do kominka świąteczne scrapbooking


które wśród innych perełek zapałkowych

 będzie czekało na swojego właściciela w

 Galerii Dekodom

Naklejki możecie pobrać tu

jest to plik PDF, który tak samo jak w przypadku kropek drukujecie na własnej drukarce, albo żeby jej nie zarżnąć, nagrywacie na pen driva i zanosicie do pkt. ksero do wydrukowania. 
Myślę, że troszkę nadrobiłam moją długą nieobecność na blogu.
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie, wyglądając z niecierpliwością bieli za oknem:)

Bea

PS. Skarpety lniane:


fot. GreenCanoe

 które pokazała u siebie i w grudniowym wydaniu Mojego Mieszkania Asia ( Green Canoe), o które tyle z Was pytało, będą w bardzo ograniczonej ilości dostępne w przyszłym roku - znajdziecie je TU, natomiast



fot. GreenCanoe

kalendarz adwentowy, o który również pytałyście, będzie można wyhaftować samemu lub dać zlecenie mamie lub babci :), ponieważ również na blogu zamieszczę wzory haftów.
Pa!

Komentarze

  1. Jakie piękne pakuneczki!!! Niezwykle cieszą oko. Również uwielbiam pakować prezenty, w tym roku stawiam na kompozycje biało czarne i z szarego papieru. Bardzo świąteczne jakby to podsumował najcudowniejszy pesymista świata - Kłapouchy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty